Gebouwen

Nexans start spaarcampagne Meters Maken

1 mrt. 2024

Nexans start spaarcampagne Meters Maken: Verdien punten met aankopen bij de groothandel en ontvang cadeaukaarten.

• Klanten verdienen punten op basis van de brutoprijs van gekochte producten, waarbij elke 1000 punten gelijkstaan aan 1 euro.
  • Gespaarde punten worden elke 2 maanden uitbetaald in de vorm van een alles-in-1 cadeaukaart.

Schiedam, 1 maart 2024 – Nexans, wereldwijd toonaangevend in kabeloplossingen, lanceert met trots de "Meters Maken" spaarcampagne, een initiatief dat klanten beloont voor hun aankopen bij Nexans partners. Zie onze prijslijst en website voor een overzicht van de verkooppunten. Het biedt Nexans klanten de mogelijkheid om punten te verdienen op basis van de brutoprijs van gekochte producten.

Onder het motto "Meters Maken" ontvangen klanten bij elke aankoop punten, waarbij elke 1000 punten gelijkstaan aan 1 euro. Het gemak van deze campagne is dat de gespaarde punten elke 2 maanden automatisch worden uitbetaald in de vorm van een alles-in-1 cadeaukaart.

"Met de spaarcampagne willen we onze waardering tonen aan onze trouwe klanten en hun loyaliteit belonen", zegt Pascal Place, marketingmanager Benelux bij Nexans. "Door simpelweg aankopen te doen bij onze partnergroothandels, kunnen klanten punten verdienen en deze omzetten in waardevolle beloningen."

Deelname aan de Meters Maken campagne is eenvoudig. Deelnemers hoeven alleen maar een kopie van hun factuur of pakbon te uploaden via een digitaal formulier op de Nexans-website. Als een klant minder dan 10.000 punten heeft op het moment van uitbetaling, worden de punten automatisch overgedragen naar de volgende periode.

De Meters Maken spaarcampagne start op 1 maart 2024 en geldt alleen voor Nexans aankopen die tijdens de actieperiode worden gedaan. Installateurs worden aangemoedigd om deel te nemen en te profiteren van deze unieke kans om extra beloningen te verdienen bij hun aankopen bij de geselecteerde groothandels.

Meters Maken actiepagina

Lees op www.zekerwetennexans.nl alles over de spaaractie

Klik hier